Status:
Død
Mantra (US) (Varmblods traver)
US-1 B 186
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 2004
- Kjønn: Vallak
- Eier: Annie Gamborg, ANDEBU
- Oppdretter: U.S.A., c/o Det Norske Travselskap, OSLO
- Starter: 55
- 1. plass: 10
- 2. plass: 5
- 3. plass: 9
- Plassering: 7
- Volte: (5)15,1L
- Auto: (5)13,2aM
- Premier: kr 658 353
Starter 2008
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Biri Travbane | 09 | 8/1609 | 8 | 8 | 18,2a | 0 | 63 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 09 | 12/1609 | 12 | 12 | 14,8a | 0 | 32 | 0 | ||||||
Torbjørn Jansson (T) | Åby | 06 | 11/2140 | 11 | 1 | 15,4a | 5 | 560 | 10 157 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 09 | 5/1609 | 5 | 5 | 15,3ag | 4 | G | 63 | 12 000 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Sørlandets Travpark | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | 15,1a | 1 | 28 | 75 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 07 | 3/2100 | 3 | 3 | 15,5a | 1 | 53 | 30 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Momarken Travbane | 07 | 2/1640 | 2 | 2 | 15,9ag | 0 | G | 81 | 0 | |||||
Jim Frick (T) | Eskilstuna | 08 | 3/2640 | 3 | 1 | 14,7ag | 0 | G | 508 | 0 | |||||
Axel Jacobsen (T) | Halmstad | 05 | 3/1609 | 3 | 1 | dg | - | 23 | 0 | ||||||
Axel Jacobsen (T) | Charlottenlund | 06 | 11/2000 | 11 | 1 | 13,8a | 1 | 347 | 128 246 | ||||||
Kai Johansen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 12/2100 | 12 | 12 | 16,9ag | 5 | G | 64 | 4 000 | |||||
Kai Johansen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 2/2100 | 2 | 2 | 14,4a | 2 | 28 | 15 000 | ||||||
Kai Johansen (T) | Momarken Travbane | 09 | 5/2140 | 5 | 5 | 16,1a | 1 | 46 | 14 000 | ||||||
Kai Johansen (T) | Bjerke Travbane | 06 | 11/2100 | 11 | 11 | 16,7a | 1 | 67 | 30 000 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Biri Travbane | 05 | 2/1609 | 2 | 2 | 15,0a | 2 | 35 | 7 000 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 9/2100 | 9 | 9 | 18,4ag | 0 | G | 650 | 0 | |||||
Hans Chr. Holm (T) | Biri Travbane | 03 | 9/2100 | 9 | 9 | 18,9a | 2 | 68 | 7 000 |